Opskrivning 4. – 10. klasses børn/unge

Fritids & Juniorklub:

Hvis dit barn allerede går i 4. klasse eller derover, kan du til enhver tid skrive dit barn op til klub/fritidscenter. Følg linket til højre på denne side. Dernæst vil du få tilsendt et tilbud eller et afslag fra pladsanvisningen, afhængig af om der er plads i fritidscentret.

Nedenstående skoler er tilknyttet Fritidscenter Strands fritids- og juniorklub, men da der er frit klubvalg i København, kan du også skrive dit barn op, hvis ikke barnet går på en af nedenstående skoler.

• Skolen ved Sundet (Kommunal)
  • Filipskolen (Privat)
  • Landsbyskolen (Privat)
  • Waldorfskolen på Amager (Privat)
  • Den grønne friskole (Privat)

Ungeværk:

Hvis dit barn er fyldt 14 år eller har afsluttet 7. klasse, kan du skrive den unge op til Ungeværk Amager Strand som er vores Klubtilbud til de 14-18 årige.  Det er gratis at gå i ungeværk i Københavns kommune.

Nedenstående skoler er tilknyttet Fritidscenteret, men da der er frit klubvalg i København, kan man sagtens opskrive den unge selvom han/hun ikke går på en af nedenstående skoler.

• Højdevangen skole (kommunal)
  • Skolen ved Sundet (Kommunal)
  • Filipskolen (Privat)
  • Landsbyskolen (Privat)