Klubkort

Klubkort i FC Strand

I FC Strand har vi Klubkortet, som betalingsmiddel for deltagelse i aktiviteter, arrangementer, ved spisning af eftermiddagsmad og ved arrangementer med aftenspisning.

Ved klubstart, får alle nye medlemmer udleveret et klubkort. Man får udleveret et kort gratis og hvis det mistes, koster det 10 kr. for at få et nyt kort. Når I har modtaget klubkortet, skal I logge jer ind med NemID på https://skolemad-klub.kk.dk, som automatisk åbner dit barns konto (Man kan først logge ind, når barnet er registreret som indmeldt).

Her skal du tilknytte et kreditkort til indsættelse af penge på kontoen og indbetale penge til dit barns klubkort. Her finder I også vejledninger i at bruge systemet, samt informationsbrevet på engelsk.

For at lette administrationen kan man tilkøbe Mad- og aktivitetsordningen. Her vil man kunne betale kr. 100,- månedligt og samtidig lave en fast automatisk overførsel hver måned.

Vær opmærksom på at Mad- og aktivitetsordningen tilkøbes separat i Webshoppen FK  "AFDELING" (Den afdeling ens barn går på i Fritidscenteret). Det er altså ikke nok at sætte pengene til ordningen ind på Klubkortet!

Vi anbefaler at I tilkøber mad/aktivitetsordningen fordi:

• Det er billigst i længden!

• Jeres barn kan frit deltage i spisning og langt de fleste aktiviteter, undtagelser kan være deltagelse i særligt udgiftstunge udflugter mm.

• Sidst men absolut ikke mindst: Det letter administrationen betragteligt!

Hvorfor der bliver mere tid til nærvær og aktiviteter med børnene.

Sådan tilkøber du Mad- og aktivitetsordningen:

Tilmelding til Mad- og aktivitetsordningen er frivillig.

Vælger man Mad- og aktivitetsordningen fra, betaler man ½ af udgiften for deltagelse i alle aktiviteter og ture. (FX deltagelse i kokkeskole, musikforløb, kreative aktiviteter, ture, computerrum, fester, arrangementer mm).

Priserne på beskæftigelse er inddelt i priskategorier på en lang række af aktivitetstilbuddene. (Se prisliste)

Fravælges Mad- og aktivitetsordningen er prisen for et eftermiddagsmåltid kr. 10,-.

Deltager man i et aftenarrangement med spisning vil det være muligt at tilkøbe et aftensmåltid til kr. 20,- / kr. 25,-

I klubber er der en egenbetaling på 100% af prisen på mad pr. deltager.

Med første tilkøb af Mad- og aktivtetsordningen, er dit barn tilmeldt ordningen. Ønsker I at framelde ordningen igen, beder vi om en måneds varsel, under hensyntagen til planlægning af indkøb til institutionen.

Priserne er udregnet fra de gældende regler for egenbetaling i klubber for mad og beskæftigelse og under hensyntagen til slid, svind og ekstra administration.

SÅDAN VIRKER KLUBKORTET:

• Jeres barn får udleveret Klubkortet i klubben.

• I forældre aktiverer Klubkortet ved at logge ind på: skolemad-klub.kk.dk med NEMID.

• Her registreres Klubkortet nr., som findes på forsiden af det udleverede Klubkort.

• I forældre tilknytter et kreditkort og overfører penge til Klubkortet.

• Tilskud for evt. friplads sættes automatisk ind på dit barns Klubkort konto.

• Der uploades et billede af barnet på Klubkortprofilen.

• Kortet er herefter klar til brug.

Det anbefales at I uploader et billede af jeres barn på KlubkortprofilenBilledet er ikke synligt på Klubkortet, men vil blive synligt på betalingsterminalen. Dette sikrer at kortet ikke misbruges. Jeres barn skal også sørge for at underskrive på bagsiden af Klubkortet. Dette hjælper os med at finde frem til rette ejermand, hvis et kort mistes.

Hel eller delvis friplads:

Børn med hel friplads, får automatisk indsat et rådighedsbeløb på Klubkortet på kr.140,- pr. mdr.

Børn med delvis friplads får automatisk indsat et rådighedsbeløb på Klubkortet på kr. 70,- pr. mdr.

Når rådighedsbeløbet går ind på kontoen, skal Mad- og aktivitetsordningen tilkøbes månedligt, det trækkes IKKE automatisk! For rådighedsbeløb på kr. 70,- skal man supplere betalingen med de resterende kr. 30,-, når man tilkøber mad- og aktivitetsordningen. Man betaler med klubkortet!

Rådighedsbeløbet kan ikke overføres fra måned til måned!

Følg dit barns forbrug på: https://skolemad-klub.kk.dk

I har mulighed for at administrere Klubkortkontoen og følge med i de køb, jeres barn foretager. Klubkortkontoen kan tilpasses, så det passer til dit barns behov, ved fx at sætte beløbsgrænser for jeres barns forbrug til mad, aktiviteter eller værksted.

I Webshopsne på https://skolemad-klub.kk.dk kan I købe de ture som klubben tilbyder evt. (her vil der også være automatisk tilmelding til dette).