Superbrugere

Superbrugere - "Vi kan selv!"

Vi har en gruppe af engagerede maritime voksne - Superbrugerne - som selv står for maritime aktiviteter med børn og unge. Superbrugerne kan booke tid på eftermiddage, eller ved særaftale om aftener og weekend-dage.

Man kan blive Superbruger til mange aktiviteter, men man skal være indstillet på at vedligeholde sine kompetencer og uddannelser samt forny sin livredderprøve hvert år. Man kan søge om at blive Superbruger i det Maritime Ungdomshus. Send en motiveret ansøgning til Erik Hauerberg på mail: 37903@buf.kk.dk.

Rammer for Superbrugerne fra 2020-

Kun foreninger, institutioner og skoler der afholder maritime aktiviteter for børn og unge, kan blive en del af Superbrugerordningen. Opkrævning for brug af huset vil fremover følge Københavns Kommunes takstkatalog. Med udgangspunkt i dette, vil der blive udregnet en pris pr gang (bookning). For ikke at fakturere utallige gange til hver forening/skole/fritidscenter, vil der forud blive opkrævet for 10 bookninger (en slags "klippekort"). Prisen for disse ligger meget tæt på det tidligere kontingent. Dertil kommer fakturering for brug af sauna som vil blive opkrævet halvårligt (for perioden oktober-marts og april-september).