Traditioner og mærkedage

Traditioner og mærkedage - Nu er det sørme den tid igen!

Ligesom sælen vender tilbage hver vinter, har vi vores tilbagevendende gode traditioner og mærkedage. Vi åbner badesæsonen med standerhejsning den sidste fredag i april. Her fejrer vi også årets vinterbadere med pomp og pragt!

Den sidste uge før skolesommerferien har vi etableret vores Temauge med vandlegeplads med masser af udfordringer og lege for børn og barnlige sjæle.

Den første uge i skolesommerferien tager vi på koloni, ofte med et stærkt islæt af friluftsliv. En uge hvor vi kommer endnu tættere på vores klubmedlemmer.

I de sidste uger op til Jul har vi juleværksteder med ugentligt skiftende temaer - læder, sejlstoftasker, julepynt mm. En tid med fokus på hygge og fordybelse.

Før og efter sommer og altid til vinter har vi vores uformelle forældrearrangementer. Så bliver der tændt op i bålet, forberedt lidt godt til ganen og mulighed for en hyggesnak om livet i og uden for klubben.